side area

Η δύναμη του χρώματος στο branding

Home / Blog  / Η δύναμη του χρώματος στο branding

Είναι κοινά αποδεκτό ότι τα χρώματα έχουν σπουδαία σημασία και δύναμη στη νοηματοδότηση και την οπτική επικοινωνία.

Βέβαια, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα συναισθήματα και οι συμβολισμοί των χρωμάτων είναι διαφορετικά μεταξύ πολιτισμών. Π.χ. Το χρώμα κόκκινο, για τους Ιάπωνες (赤), σημαίνει ενέργεια, ζωτικότητα, θέρμη, αλλά και δύναμη, οικειότητα μεταξύ ανθρώπων και ανθρώπινη δύναμη.

Το παρακάτω infographic δημοσιεύθηκε στο entrepreneur.com με αρκετή δόση χιούμορ και εφευρετικότητας!

Η σημασία των χρωμάτων στο branding (με χιούμορ!)

 

Digital Stategist / Software Engineer